Rolls-Royce používal jméno Phantom na plnohodnotných luxusních vozech v minulém století a po Chevroletu Suburban je druhým, nejdéle používaným automobilovým štítkem na světě. Phantom je maloobjemová, ručně vyráběná limuzína, která byla v dřívějších generacích vyráběna na zakázku podle přání zákazníků a někdy i podle extravagantních rozmarů. Jak se automobilová výroba stala plodnější a vozidla jiných výrobců mohla být vyráběna ve větším počtu a za snížené ceny, zůstal Phantom vyráběn ručně a výroba jednotlivých modelů začala až po zadání objednávky. Používání názvu „fantom“ je dlouhou tradicí pojmenovávání modelů po „duších“. Dřívější verze od Rolls-Royce se skládaly z podvozku a motoru, poté byla provedena opatření k přizpůsobení karoserie a interiéru podle toho, co kupující požadoval. Phantom je oblíbený u bohatých obchodníků, členů královské rodiny a celebrit, kteří touží po tom nejlepším a chtějí vůz s exkluzivitou a elegancí.
Název Rolls-Royce Silver Ghost odkazuje jak na model vozu, tak na jeden konkrétní vůz z této řady. Původně se jmenoval "40/50 h.p." podvozek byl poprvé vyroben v Royceově manchesterské továrně, výroba se přesunula do Derby v červenci 1908 a také mezi lety 1921 a 1926 ve Springfieldu, Massachusetts, USA. Podvozek č. 60551, registrované AX 201, bylo auto, které původně dostalo jméno „Silver Ghost“. Další vozy o výkonu 40/50 hp byly také pojmenovány, ale titul Silver Ghost byl převzat tiskem a brzy byly tímto jménem nazývány všechny vozy 40/50, což Rolls-Royce oficiálně neuznal až do roku 1925, kdy Phantom rozsah byl spuštěn.
Rolls-Royce Silver Shadow je plnohodnotný luxusní vůz vyráběný britskou automobilkou Rolls-Royce v různých podobách od roku 1965 do roku 1980. Jako první značky používal jednotnou konstrukci karoserie a podvozku. Silver Shadow se vyráběl v letech 1965 až 1976 a Silver Shadow II v letech 1977 až 1980. Kombinovaná modelová řada činila 30 057 vyrobených vozů; James May to v roce 2014 ohlásil jako největší objem výroby ze všech modelů Rolls-Royce. Verze s odznakem Bentley, řada T, se vyráběla v letech 1965 až 1980 v 2 336 exemplářích.
Legenda totiž praví, že Hassanal Bolkiah má ve svém vlastnictví přes 7 000 aut, služebních vozů flotilu velké firmy ale připomínají jen počtem. Sbírka má mít hodnotu přes 100 miliard Kč a čítat nejen obecně výjimečná auta a pro sultána stvořené unikáty, ale až nepochopitelně vysoké počty aut, jichž už jeden kus znamená mnoho. Příklady? Přes 600 Rolls-Royců, téměř 400 Bentley, desítky Koenigseggů, 5 McLarenů F1 nebo 10 Astonů Martin One-77, kterých se vyrobilo celkem 77. A to jsou kvantitativní rarity, za ty kvalitativní lze označit kupříkladu jediný Koenigsegg Agera CC GT, jediné Porsche Carma, jediný Aston Martin DB4 GT Zagato, jediný Mercedes-Benz CLK-GTR s pravostranným řízením, oba sedany Ferrari 456 GT, několik kombíků Ferrari 456 GT Venice... Je to neskutečná, nehorázná a nejen pro běžného smrtelníka nepředstavitelná kolekce.
Bentley 4½ litru je britské auto založené na rolovacím podvozku postaveném společností Bentley Motors. Walter Owen Bentley nahradil Bentley 3 litry silnějším vozem zvýšením zdvihového objemu motoru na 4,4 litru (270 kubických palců). Závodní varianta byla známá jako Blower Bentley. Kupci Bentley používali své vozy pro osobní přepravu a zařídili, aby jejich nové podvozky byly vybaveny různými karosářskými styly, většinou sedany nebo tourery. Nicméně publicita, kterou přinesl jejich soutěžní program, byla pro marketing vozů Bentley neocenitelná.
Bentley Continental GT je velký cestovní vůz vyráběný a uváděný na trh britskou společností Bentley Motors od roku 2003. Dvoudveřové kupé nebo kabriolet se čtyřmi sedadly bylo prvním novým Bentley uvedeným na trh po akvizici společnosti Volkswagen AG v roce 1998. a první Bentley, které použilo výrobní techniky hromadné výroby. Později se k němu přidal Bentley Continental Flying Spur, čtyřdveřová varianta sedanu.
Bentley Mulsanne je velký (výkonný) luxusní sedan vyráběný společností Bentley Motors od roku 1980 do roku 1992, i když odvozené modely včetně Continental T a Azure pokračovaly ve výrobě až do roku 2000. Na rozdíl od svých předchůdců dostal Bentley Mulsanne místo písmene skutečné jméno, ale jinak začínal jako další přeznačený model Rolls-Royce, tentokrát zkopírovaný z jejich Silver Spirit. Nicméně s uvedením verze „Brooklands“ a Mulsanne Turbo z roku 1982 – s o 50 procent více koňských sil – Mulsanne zahájila přestavbu atraktivního individuálního image značky Bentley.
Bentley S1 (původně jednoduše „Bentley S“) byl luxusní vůz vyráběný společností Bentley Motors Limited od roku 1955 do roku 1959. S1 byl odvozen od kompletního přepracování svého standardního sériového vozu Rolls-Royce po druhé světové válce, Silver Cloud. Každý z nich byl posledním standardním sériovým vozem svého výrobce s nezávislým podvozkem. Bentley S-series dostal koncem roku 1959 motor Rolls-Royce - Bentley L Series V8 a pojmenoval ho S2. Dvojité světlomety a facelift přední části dorazily na konci roku 1962, což vedlo k S3. Koncem roku 1965 byla S3 nahrazena novou unitární konstrukcí Rolls-Royce Silver Shadow odvozenou od řady T.
Bentley Turbo R je vysoce výkonný automobil, který vyráběla společnost Bentley Motors Limited v letech 1985 až 1999. Písmeno „R“ znamenalo „roadholding“, aby se odlišilo od svého předchůdce. Zpočátku zdědil přeplňovaný motor z Mulsanne Turbo a také měl přeladěné zavěšení a širší pneumatiky na kolech z hliníkové slitiny, což bylo poprvé pro Bentley. Od modelového roku 1987 (sériová čísla podvozku 20 000) byl však motor V8 Turbo R přeladěn se vstřikováním paliva pro zvýšení točivého momentu. Motor Trend nazval Turbo R „prvním Bentley po desetiletích, které si zaslouží slavné jméno“ ve své recenzi vozu při jeho představení ve Spojených státech v roce 1989.